sreda, 28. marec 2007

FASHION AVENUE


Najprej koledar in zdej še Feliksove kartice, ki bodo na rzpolago po vseh njihovih 330. - brezplačnih lokacijah po Sloveniji. Vse to z namenom, da se podaljša učinek projekta v katerem smo si študentje invalidi pridobili občutek biti fotomodel...Na voljo vam bodo, 3 tedne, ko posije soncek in na vrtove lokalov postavijo mize :-) v maju...

Na tem mestu bi se še posebej zahvalila Renate, ki je s strani Feliksa, poskrbela za kar največ ugodnosti pri sami izvedbi akcije.

MODELI SE PREDSTAVIJO (od leve proti desni)

TINA Cerk
" Sem pozitivna in nasmejana. Živim življenje v polni meri, kljub temu, da sem se zaradi mišične distrofije, pri 15-ih vsedla na invalidski voziče. Pa kaj za to: »lajf si vzemi na izi«. Rada se soočam z izzivi. Sproščajo me risanje, glasba in petje."

DAVID Žnidaršič
" Kljub poškodbi možganov, v prometni nesreči pri 6-ih, se uspešno in z nasmehom spopadam s študijem matematike, ter drugimi izzivi življenja. Rad imam dolge sprehode, še bolj potovanja, kot večni sanjač, pa se rad izgubim v prebiranju knjig. "

BARBARA Šamperl
" Rada imam sonce in drobne stvari. Imam cerebralno paralizo, zaradi katere težje hodim in uporabljam voziček. Študiram na Fakulteti za upravo. Rada potujem, spoznavam nove ljudi in kulture. Zanima me umetnost, knjige, ples in gledališče. "

LEA Bernik
" Sem študentka Fakultete za Družbene vede, ki obožuje petje, slikanje in igranje biljarda. Imam artrogripozo, kar pomeni, da imam zatrjene sklepe. Rada se smejim, uživam vsak trenutek življenja in sem svobodna v sebi. "
HELENA Jehart
" Sem maserka in večna optimistka. Moje življenje je v znamenju rožnate barve, edina sivina v mojem življenju je bila siva mrena, zaradi katere mi je ostalo 20% vida. Ukvarjam se z naravoslovno fotografijo. "
DANIELA Šorc
" Nekateri pravijo, da sem nepoboljšljivi romantik, še bolj mi laskajo tisti, ki opazijo moj občutek za lepoto. V duši drzna in mehka, a m(odl)očna. Krhkost, ki jo odraža moje telo, je posledica živčno-mišičnega obolenja, zaradi katerega nisem nikoli shodila. Sem študentka mag. študija na Fakulteti za družbene vede in strokovna sodelavka na Društvu študentov invalidov Slovenije, z izbranim okusom za čokolado. Ljubim odkritost, prijatelje...Modo, ples in glasbo. "

MAJA Vugrinec
" Kljub preprekam, s katerimi se moram soočati zaradi svoje gluhote, uživam v radostih življenja in ustvarjalnosti. Ukvarjam se z gledališkim igralstvom, zanimajo pa me tudi druge umetnosti: risanje, aranžiranje, šivanje... Kot hobby mi je tudi vse, kar je povezano z mojim delom v Mestnem društvu gluhih Ljubljana, ter navijanje za partnerja na košarkarskih tekmah. "

MIJA Pungeršič
" Tako kot se zanimivo sliši moja diagnoza, mielomeningokela, sem taka tudi jaz. Prepuščam se toku življenja in ga sprejemam tako kot je, zato je na mojem obrazu vedno nasmejan in zvezdav pogled, ki zre v neodkrit svet. Sem študentka arhitekture in ljubiteljica umetnosti, narave, kateri se rada predajam... "

MILENA Šmintič
" Sonček za vse, ki znajo videti, da sijem. Lahko bi bila...karkoli bi si želela. Pri 13-ih so mi postavili diagnozo: mišična distrofija. Sem študentka psihologije, umetniška dušica, kateri največji izziv je premagovanje strahu in ovir pri odkrivanju neznanega. "

SELIN Kabatas
" V Slovenijo prihajam, iz Stockholma, za eno leto, kot mednarodna prostovoljka. Rojena sem v znamenju Ovna z energičnim temparamentom. Kljub naglušnosti, vedno goreče gledam na pozitivne izzive v življenju. Veliko mi pomeni druženje s prijatelji, z mojim zaročencem, ki je Slovenec, in mojo družino. Rada nakupujem, hodim na zabave in dolga potovanja v katerih odkrivam druge dežele. "

SIMONA Drev
" Sem gluha študentka mikrobiologije, ki je vedno pripravljena na nove izzive. So dnevi, ko me zapelje svet adrenalina, v poletnem času, ki nam ponuja obilo priložnosti za šport, pa se težko uprem plavanju in odbojki na mivki. "

AIDA Demiri
" Ne skrbite, če vam diagnoza: otroška paraliza ne pove kaj dosti, kajti skladnost uma s custvi; pozitivna naravnanost z vztrajnostjo in potrpezljivostjo; (samo)spostovanje s samopodobo, so pomembnejsa spoznanja in moja zivljenjska vodila. Telo, misel, lastna vrednost, misterija vsakdana... To sem jaz in moja sreca! "



Frizure: GAŠPER Karničar, salon POVEJ NAPREJ
Stylin, make-up: MILAN Gačanovič
Foto: ANTON Jarc, studijo FOTOKABINA

2 komentarja:

Nivi pravi ...

Jst mam pa tud ta koledar :-)))

Anonimni pravi ...

Mrha, Stiling-da ne bo Gačo hud:)