sobota, 3. marec 2007

I'm back...

Ja, ja...vem. Eni ste že obupali, nad čakanjem na moje novice, spet drugi ste razumevajoči in nestrpno čakate, da napišem kaj zanimivega se mi dogaja, da vas tako zapostavljam ,-) Vsekakor in enim in drugim, dragi bralci, dolgujem eno veliko opravičilo in obljubo, da se bom v naprej bolj pomatrala. Za VAS in tudi, da sebi dokažem...joj, upam da mi uspe. Nekateri ste tko pridni, vedno tolk velik napišete in vas občudujem, meni pa takšno pisanje kr velik časa vzame, predvsem, ker ko začnem pisat pišem in težko neham in, ker imam tega že v svojih poročilih v službi veliko. Pa vseeno, mi je v veliko veselje se igrat z besedami. No in, ker sem ravno ta teden sem oddala eno poročilo, za naš projekt Fashion avenue - bom vam pozneje mal predstavla projekte s katerimi se ukvarjam, jih vodim - mam mal več časa da vam kej napišem ,-) Pravzaprav je to moj prvi post. In kako je sploh prrišlo do mojga blogga? Za to se moram zahvalit moji Vesnici, ona me je nekako v to pahnla, me navdušla in ona je tudi do zdej z njim operirala. Zdej pa ji morm mal poplačat in kej napisat... Po pravici povedano še spoznavam svet bloggov in možnosti, ki jih ponuja...Rada bi vanj vnesla kar največ svoje kreativnosti in to ne samo v besedi, ampak tudi v sliki in designu, ker me to zanima. Razmišljala sem tudi o tem, da bi si malo določila kdaj bi dodajala nove poste, a pustimo za enkrat, da zadeva steče...

Ni komentarjev: