sobota, 3. marec 2007

Vedno kaj novega,

Tako v odkrivanju bloggovih variant...se opravičujem, če bodo začetki bl barvno neokusni, neskladni, ampak moram mal sprobavat...kot v času, ko sm vas zapostavila. Torej, če grem kar po vrsti...Valentinovo. Vsaj tako kot drobne, a iskrene skušnjavice ljubim izvirne pozornosti. Ena takih je gotovo bil squeezy srček od Vesnice in 2 srčka, nalepkici z napisom...Za mojo princesko in Rad te imam...od 'mojga' Vesota ,-) No ena taka prijetna obligacija, zadnji dve leti, so tudi plesni treningi in za Watch out kar pridno ponavljamo pred nastopom na Bledu, ki se nestrpno približuje. Naprej... S prijateljico Aido sva za nov časopis - o tem bom napisala poseben post - uspešno opravili 2 intervjuja z našim Miho Krušičem in Andrejem Škufco. No vmes se mi je zgodila še tista neumnost, da sem poročilo za Fashion avenue imela že napisano in sm pozabla dat...save changes :-( Ni bilo rešitve, v roku 3. dni je bilo potrebno napisati vse na novo..... Zdej menda še bolj razumete zakaj sem poniknila.

Ni komentarjev: