nedelja, 4. marec 2007

Svoboden Vili...


Moram napisat še neki o lepih stvareh, o tistih ki jih občudujem...Lina bo vesela, ker ji delam reklamo in sploh, ker sm jo omenla ,-) Je naneslo tako, da se je moja Linči zaposlila v trgovini, katere izložbo sem vedno raje skrivaj opazovala. In tega ji tudi nikoli nisem omenila. Zakaj skrivaj opazovala? Prvič zato, ker so mi bile stvari neskončno všeč in drugič, ker so obenem tako nesramno drage, da si jih lahko privoščijo le redki. Čeprav Lina pravi, da folk kr odšteje tistih, npr. 250 EUR za zapestnico ,-) No pa, da vam, kot zanimivost povem kako se je pri Frey Wille vse skupi začelo... Leta 1951 je takrat 27 letna Michaela Frey na Dunaju osnovala svojo družbo. Bila je Dunajska umetnica, ki je iz emajla izdelovala kolekcije, na katerih temelji družbe stojijo še danes. Njene stvaritve, nakit in drugi dekorativni izdelki so že takrat bili ročno poslikani s cvetličnimi in tradicionalnimi motivi. V letu 1970 se ji je kot partner pridružil Friedrich Wille, ki je v naslednjih letih razširil boutique po Evropi in po smrti Michaele Frey, leta 1980, postal edini lastnik družbe Frey Wille. Družba še danes ohranja prvotno vodilo in v grobem način dela, ter na svojih izdelkih upodablja originalne motive svetovno pri-znanih umetnikov, kot so Klimt, Monet, Hundertwasser... Najbrž od tod tudi ta prestiž in cene ,-) No in, če sem še pred kratkim mislila, da je to nakit, ki bi ga lahko nosil vsakdo, sem danes mnenja, da si ga ne zasluži vsak, ki ima dovolj denarja... Marveč tisti, ki znajo ceniti in združiti lepoto, umetnost in seveda prefinjen okus. Če mene vprašate vse te stvari niti niso za vsakogar, verižice npr. so mi čist ušeč, ampak na meni nebi prišla do izraza...in niti niso za vsako priložnost, ampak mislim da zahtevajo, ker zaslužijo, svoj trenutek... Vam povem nekaj?...To je le ena od stvari, ki so mi lepe in jih občudujem, ampak o tem naslednjič ,-)
Love D

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Sej sm ti že oblubla popust no:)
Ja kaj nej rečem, če že ne bi mel PR-ovke, bi bla služba verjetno tvoja:)