sobota, 24. marec 2007

Strokovna žirija Generacij plesa


Tole še dolgujem moji Vesni, sicer ni več tolk aktualno, ker sem dolgo čakala na slikce, a vseeno...Eto, še črke sem odela v tvoje barve, da se ti odkupim za zamudo ,-) No skratka, s strani Pro - danca oziroma Mihe Krušiča in njihove PR-ovke Mateje Ropoša, sem v petek, 23.2. popoldan dobila povabilo, če bi bila članica strokovne žirije, ki bo 25.2. v Pro - dancu izbrala zadnjih 8 finalistov, tokrat iz Ljubljanske regije, za resničnostni show Generacije plesa, ki ga na TV Paprika vodi naš koreograf. Najprej presenečenje, češ kaj imam jst tuki zraven...in potem, mogoče bi bla pa to res sam še boljša reklama za našo plesno predstavo, ampak tuki je zdej še en problemček...prevoz do Ljubljane in nazaj v Postojno, kar zna med vikendom bit kr problem, če se vnaprej ne planira. Ampak smo zrihtal in zamudil, tko da so me mal čakal ,-) Sm se pa tkole opravičla...Zvezde se zmeri splača čakat ,-) No, pa sva jst, Mihova soplesalka iz predstave in sanjski moški izbrala, poleg 8. mariborčanov in 8. gorenjcov, še 8 ljubljančanov. Fu... da ni blo lahko. Predvsem, ker sta po 2 plesala istočasno 20 sekund, a vsak povsem po svoje in kar je blo najhujš...izmed najboljših izbirat najboljše. A mislim, da sva z Adelom delo odlično opravila. Ekola še slikca za vas in lep pozdrav...
Love Lady D

Ni komentarjev: